hål i hålet.

Här sitter jag & lyssnar på Ostabil för femtioelftegången, egoistisk som jag är, men det finns faktiskt en anledning. Jag ska till studion i helgen & spela in-om mina två låtar. Det ska himla roligt att få sätta mig där igen. Jag har längtat. Jag hoppas att jag är på topp.

Idag har jag vart i Borås med cindy & köpte ett par (tajta) jeans som jag är väldigt stolt över, och inte minst min rumpa i dom. Jag är inte van vid att framhäva denna kroppsdel och känner mig därför lite extra snygg i dom. Jag har också piercat mig i näsan, vilket gjorde så jävla ont att jag grät faktikst. På ena ögat sprutade det ur kroppsvätska samtidigt som tryckte igenom den förbannade nålen. åh! Men nu är det gjort, och jag har inte bestämt mig ännu över om det är snyggt eller inte. Återstår att se imorgon bitti, hur jag ser ut iordning gjord. För det har jag inte vart idag. Lite smink så kankse det blir grejt. (eller inte)

Jag har tänkt på en sak. Bensinen. Vart den kommer ifrån. Givetvis kommer den väl från något hav eller så, men jag menar vart all bensin ligger och väntar på att en bil ska komma och dricka upp den. I marken? För på Shell så är den där bensingrejen inte så jävla stor att den skulle kunna rymma 1000 liter bensin så där. Så jag drar slutsatsen, den enda alternativet för den delen, att bensinen ligger och väntar i just marken. I rör. Eller i en stor bensindunk. Jag förstår ju nu varför man inte får röka på Bensinstationer. Jag ska ringa till August & fråga, han om någon borde veta det. För någon måste ju ha frågat - och han svarat på frågan.

På lördag är det fest. Två fester faktiskt som jag är bjuden på. Det ska himla roligt för jag är faktiskt, mina damer och herrar, ledig på lördag - hela dagen. Så då ska jag förhoppningsvis njuta av lite cider på kvällen kankse. Men däremot kommer jag ju som sagt lägga ner all min energi på inspelandet på lördagen. Men kvällen är värdefull. Jag ska vara snygg, träffa människor & förhoppningsvis visa upp min stackars näsa om jag inte hinner att ta ut den tills dess. Men det får ju inte hoppas, för då har jag väl lagt 350 kronor i sjön. Men kankse ändå inte, för då har jag provat det. Jag vet hur det känns, jag vet hur det ser ut & jag vet hur ärret kommer att se ut förmodligen.

Jag skulle också vilja Gratulera Majja för att hon klarade sin uppkörning idag. Hon är duktig. (och snygg) : )

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Majja

Söto, tack så mycket :) Din rumpa är säkert huur snygg som helst i brallorna och näsan är säkert fin den med! Även om det gör jävligt ont a pierca näsan - jag vet ju. Ikväll får jag se! PussILoveYou

2008-10-04 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0