Do´h!



Som ni flesta vet, så har jag fått dille på att sticka. Nu är har det vart lugnt ett tag, men jävlar var jag stod i förra veckan. mössa efter mössa. Men denna mössan har jag dock inte tillverkat, utan det är Ingers händer.

Jag har fått lön & det är jag mycket glad över. Så glad att jag till och med har tankat min bil FULL för första gången. det är roligt.

hm...det var en massa nyss jag skulle skriva. Jag kan ju berätta om mina bensinstopp som jag har fått två gånger på så där två dagar. Det är inte så roligt, men det är en erfarenhet rikare som min mamma skulle sagt. Men fan vad tråkigt det är att bara stanna. Hela bilen skakar och jag stänger snällt av motorn. Do´h!

Imorgon ska Karro fotografera mig. Jag vet inte riktigt vad hon har planerat, det ska bli spännande.

Nu ska jag jobba snart, igen.

/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0