Det ekar i mitt huvud.

I helgen känns det som att jag har jobbat dygnet runt. Jag är så trött så jag nästan knappt orkar stå upp. Att spela in tar verkligen på krafterna & det känns nu så här på söndagskvällen. Det känns precis som att jag har jobbat tjugo timmar, på två dagar. Vilket jag har också på sätt och vis, men jag har inte fått någon timpeng.

Igår var det fest hemma hos Moa. Jag kom sent, som jag alltid gör till fester, men det var roligt. Jag hade nog slappnat av lite mer kanske om jag inte skulle upp idag klockan nio. Men jag drack lagom. tyvärr kom min onda sida fram senare på kvällen och jag blev förbannad. på riktigt. Jag drog en slutsats efter mina ögonblick på dansgolvet & det känns faktiskt bra. Bra att jag äntligen har fattat.

Jag orkar inte skriva så mycket, förresten vet jag inte ens om det finns någon som läser min blogg mer än Pappa, Mamma & Catarina. Men det är roligt att någon läser den i alla fall.

Yey, nu ska jag gå och lägga mig i min säng och där ska jag ligga tills jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: catarina

hej malin styvis här, jag vill bara siga att jag tycker att du är super duktig, inte konstigt att du är trött, det tycker jag att du fårlåv att känna.stor karamis till did från mig.

2008-10-07 @ 07:22:46
Postat av: Peter

Jag läser din blogg, ville bara delge det. de FÅ GÅNGERNA DU SKRIVER....hint

Du är grym malin. gogo tajta brallor. Snart skall vi promenera i vinterkylan igen hoppas jag. Känns bra? Winter woho.

Kramar

2008-10-07 @ 11:07:47
URL: http://bloggbyxa.blogg.se/
Postat av: Nicole

JAG läser ju..

2008-10-11 @ 17:52:33
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0