ms Djurfobi.

När jag säger att jag inte tycker om djur, vilket många har svårt att förstå, så menar jag det. Katter är okej men när hundar eller vilka som helst andra djur med tungor kommer och ska slicka en i ansiktet eller på benet så blir jag äcklad.

Klassresa är kul. Det får mig på andra tankar och det blir ett plus när ens mentorer inte är tråkiga, snarare tvärtom.
Det är lite synd att vi är i göteborg, där allting finns överallt som jag fruktar över. men jag tycker ändå om göteborg och jag vill bo här har jag kommit fram till. inte en livstid, men några år hade vart helt okej. en decennium kankse.

Jag orkar inte mer, jag är hungrig. eller mest sugen. korv med bröd är inte fel.

/M.

Kommentarer
Postat av: Mr.ge-mig-din-soppa!

Meh, tuttmalin kom igen nu. E de inte världens goaste när man hälsar på tex bror o en söt hårboll kommer springandes å bara vill slicka! (eller pussas, som vi djurvänner kallar det) :)

2008-05-23 @ 08:26:00
URL: http://bloggbyxa.blogg.se
Postat av: mamil.

nej..det är inte roligt alls, äckligt. ;)

2008-05-24 @ 13:48:01
URL: http://mamiil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0