Welcome to my world.

Feta männskor har jag ingeting emot, jag kanske tycker synd om deras behov av att äta, men det är som vilket beroende som helst; Om man vill, slutar man. Men idag när jag satt på toaletten så kom jag och tänka på den konstiga idén och frågeställningen; När en fet kvinna ska kissa på en toalett, och då menar jag kankse runt 200-300 kilo, så borde ju kvinnan i fråga kissa på sina lår? An den enkla anledningen att man inte kan vresa så mycket som behövs för att lyckas med sitt toalettbesök. Sådana saker tänker jag på när jag gör mina behov på toaletten.
     Idag träffade jag Daniel som jag umgicks med på Gran Canaria, det var mycket roligt att se honom igen. Han och sin skånska;härligt.

Jag har fått vibbar av att jag är utstött. Jag kommer inte att säga B nu, men jag skulle bara vilja förklara för er som det kretsat kring, varför jag är som jag är & varför jag gör som jag gör.
Jag är en upptagen människa. Jag gör saker, näst intill hela tiden. Jag planerar saker & sedan gör jag dom. Så gör jag. Men bara för att jag oftast inte kan göra saker med er när ni just ringer just då, så är jag inte otillgänglig alltid. Om ni ringer tidigare så kan jag planera saker, och sen göra det. Men, nej. Ni ringer inte mig för ni tänker "Men Malin hon kan ju inte endå." Jag vill inte att ni tänker så, för så är det inte. Okej, jag kankse ligger bakfull en söndag då jag har vart ute på lördagen & kankse helt enkelt inte orkar. Eller jag kankse bara behöver lite tid på mig, och sen kan göra det som ni vill. Men snälla, jag ber er, ring. Jag vill ju fortfarande vara med er.

Jag har svävat på mina rosa moln de senste dagarna & det spelar ingen roll vad jag gör; Jag kan inte sluta fnittra. Det är svårt, men samtidigt helt underbart.

Nudu Pappa, nu har jag fått till det igen.

/M.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha, åh du är för söt! "Nudu Pappa, nu har jag fått till det igen."

2008-02-23 @ 10:53:15
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0