Hej & välkommen till min blogg.

Jag ber om ursäkt för mitt dröjande, men jag tror inte att jag har överdrivet med besökare här, men i alla fall. Endel trogna läsare har jag ju faktiskt.
Det har hänt ganska mycket nu på senaste faktiskt. Jag tänker göra en Punkt lista.

- Jag ska äntligen flytta den 1 April, till en himmelsk fin lägenhet. (som ni får komma och hälsa på hos så mycket ni vill.)
- Vårat sceniska projektarbete är klart, vilket både är tråkigt & roligt. Jag är avundsjuk på tvåorna som har detta framför sig.
- Vi har bokat en resa till Turkiet den 15:e Juni. 7 härliga tjejer, det ska bli kanon. FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN. 

Okej, sen kankse det inte var så mycket att hurra för. Men det kändes i alla fall som om det var mycket roligt som hade hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0