fredagskväll.

Idag är en dag som man inte vill ska komma. Allting känns lite tyngre, lite tråkigare och man känner sig ensam. Men jag överlever.

som sagt, jag hade psykologi igår med den helt strålande läraren, Jens Almqvist. Han säger ganska många roliga saker och en av dom satte jag på minnet. Vi pratar om utvecklingspsykologi, och så sa han så här vid ett tillfälle när han skull berätta om sig själv och sin egna utveckling, psykiskt sett:

"Jag själv, kan ju inte påstå om jag är normal eller inte."

Kankse bara jag som tyckte det komiskt, men det va ganska kul i stunden han sade det. Lustig gubbe det där.

Körkort.Körkort.Körkort påminner jag mig om varje dag att jag ska skaffa. Och det blir ju inte bättre av att man har fått betälla en ny tid för uppskrivning. Det kankse inte är en sak som man skriver här, men va fan. Alla vet om det ändå. Jag tycker att det är ganska svårt att plugga och dessutom kunna saker, som man inte har något intresse av överhuvudtaget. Allting är inte tråkigt när det gäller körkorteorin, men det mesta är ganska svårt+tråkigt. Som till exempel framhjulsdrivna/bakhjulsdrivna/fyrhjulsdrivna bilar, överstyrning/understyrning och så vidare. Men statisitk & alkoholsinformation, är faktiskt ganska intressant och lärorikt.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, vet inte ens om jag vill göra någonting. Återstår att se.

Jag saknar Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0