En skratt-dag.

Idag har jag skrattat en massa. Åt min klass, för dom är faktiskt himla sköna, & åt mig själv faktiskt för jag är barnslig när det gäller att visa kroppsdelar. tss. (skulle ni gärna vilja veta jag menar det.)

Jag har prov imorrn, och som jag precis läste på annas blogg, "det ekar i mitt huvud hela tiden". & ja, det gör det faktiskt. Urnordiska, Eskil Magnusson, Then swänska Argus mm. fy fan. men det är bara att LE.

Jag HATAR Nutisa konst. Alltså det är verkligen det tråkigaste som finns. Och inte nog med det, vår lärare Elisabeth gör ju inte saken bättre. Hon va inte på så bra humör idag heller, då kan ni ju tänka er. Alla dessa jävla dia bilder som också ekar i huvudet, även om man inte tittar på dom. fuck. Nutida konst låter ju ganska intressant om man tänker efter, men det är bara en ren lögn.  Jag menar, vem bryr sig om när Juan Gris föddes?

Jag har vart i studion idag och tagit en massa fina bilder. Anna var också med, och jag tycker allt att vi fixade det till slut. KAROLINA SÄLLSTRÖM är den bästa fotografen i väääärlden. Kul hade vi också. Mycket roande.

Tack och adjö. (jag ska lära mig när den första översättningen på svenska i bibeln blev till, och inte nog med det, jag ska lära mig vem som gjorde miraklet också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0