5½ vecka.

Livet är faktiskt ganska bra i nuläget. Skolan har börjar, jag ska jobba på lördag, jag har inte träffat daniel på 1½ vecka, ja som det brukar vara då med andra ord. Trots att det bara är några få veckor kvar tills han åker till arab-landet, så har jag faktiskt inte kommit in i min andra depressionsvecka som är förväntad än, med tanke på att jag hade min första för ganska längesedan nu. Jag vill ju så klart inte komma in den heller, men jag tror att det kommer med tiden. När jag inser att, snart åker han och då är det fanimej på riktigt. (som det inte har varit det senaste halvåret.) Jag vet fortfarande inte hur jag kommer att reagera och jag vet inte hur jag kommer att agera, den dagen han åker. Irreterande nog, vet jag fortfarande inte exakt vilket datum planet går, utan det är bara "i slutet av oktober". Frusterande.

Mitt körkort har jag inte fått än heller. Och det är det bara en dröm som kommer att börja "i slutet av november", förhoppningvid. Men det återstår väl att se.

Jag ska partaja på lördag, någon som vill göra mig sällskap? Jag vet redan några stycken som jag ska spendera kvällen med, men ni är alla välkomna att vara med mej när jag festar på min efterlängtade kväll.

Någon som vill sova hos mej inatt? Jag vågar inte sova själv efter igår natts spökerier. (om det ens var verklighet, men det är skit samma. det är obehagligt ändå.)



ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0