tss.

Jag borde skriva blogg oftare, och jag ska försöka göra det allt.

Helgen har vart oväntat ganska bra faktiskt. Jag kom till daniel bra tidigt också i fredags och det gjorde ju att jag fick några extra timmar med honom. Det är lyx. Vi åkte på Erotikmässa i Karlstad, där jag blev överraskad på mitt första toalettbesök, att det stod nästintill nakna tjejer och stod och gjorde i ordning sig framför spegeln. Jag tänkte "Konstgare männiksor har jag sett". Men sen efter ett par till storbystade bitches, kom jag ju på det att dom kankse jobbar här, och rätt hade jag. Okej, dom va snygga, men va fan. Lite mer kläder kunde dom gott haft på sig. (Säger jag, som kände mig som en soffa ijämte dom, så uppklädd som jag var liksom...)
Kvällen fortsatte med sexleksaker, strippor, stringtrosor överallt, dildosar & en massa öööl. Vi gick på pep-dance också. Det var nog bland det otrevligaste jag nånsin gjort. Vi gick in en liten "lucka", där man såg in i ett sk glasrum. Där satt det en helt naken tjej, asiatisk, och inte speciellt snygg. Kan va så att jag inte tyckete det pga min försvarsmekanism mot daniel. Men han fick ju för sig att vi skulle stoppa in en tjugolapp i den lilla springan i luckan, och det gjorde han. Det märkte hon ju ganska fort och det blev mycket värre. Hon bokstavligen tryckte upp brösten mot rutan, slängde med håret, bet sig i läppen..ja, ni kan ju tänka er. Där stod jag, sliten & uppenbarligen inte sexig för fem öre, ijämte min pojkvän samtidigt som jag såg två stora, svarta bröstvårtor. Jag behöver nog inte säga mer. Två minuter=Tjugokronor. Det gör jag nog aldrig om igen.

" Det var mycket roligare förra året, för då va jag asfull" /Daniel. Ganska uppenbart. För det första hängde han inte med sin soffa till flickvän, plus att tankarna kankse leker lite mer när man är full. Kul tyckte jag det var när han sa det i alla fall.

Sen spådde sig daniel också, jag hade inga pengar till det med tanke på att tre frågor kostade 200 kronor. Men han fick väldigt intressant information. Mycket fascinerande & värt att tänka på.

Fan, jag sitter och väntar på min tvätt. Så jäävla segt. Mamma, som för övrigt ligger och sover lite halvsur för att hon inte lyckades övertala mig till hämta tvätten klockan sju imorrn bitti, sover som sagt jättegott. Skönt att inte vara ensam.

28 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Nicole

NEJ FY! Det där lät enbart vidrigt. Usch vad jag känner med dig!

2007-10-03 @ 21:32:09
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0