Kärlek övervinner inte allt.

Idag är bland dom värsta dagarna i mitt liv. Jag har gjort slut på något fint & som jag redan till döds saknar. Men min magkänsla & min hjärta säger till mig att detta är det rätta för tillfället, och jag måste väl följa det..hur mycket det än svider.

Det är så, kärlek övervinner inte allt. det har sagts så hela mitt liv, men det är inte så. När två människor älskar varandra, kan det gå fel ändå. Det har jag fått bevis på idag.

Det finns så mycket jag skulle vilja säga till dej. OCh jag vill hjälpa dej, jag ger dej mitt allt. Jag skulle göra vad som helst för att få vara hos dej. Det spelar ingen roll att det kostar 600 en väg till stockholm. Jag hade åkt utan tanken på att tveka. Jag saknar dej. Jag saknar dej hela tiden, och det känns kontsigt att det inte är vi längre. Ett år har gått och det har vart ett väldigt bra år, mer eller mindre. Jag ångrar inte en sekund med dej, inte något. Men jag önskar att det hade vart vi några år till eller till och me hela livet, men det känns inte som att det går nu. Inte just nu, det är fel tidpunkt i livet. Det bränner, och det bränner nästan hål.

Jag älskar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0