konsertefterkonsertefterkonsert.

Man blir trött och hes av att spela & sjunga. Man blir också trött av att stressa & fara emellan Willys & konsum. Man blir också trött av att sova för lite & och vara uppe för länge på kvällarna. Jag blir trött på folk som tjatar. Men en sak jag INTE blir trött av är människor, förutom dom som tjatar då. Och jag älskar människor, speciellt killar. Men tjejer har också en speciell dragning. Jag får hela enkelt avrunda med att säga att jag tycker om båda könen.
Jag läste något mycket underhållande på en tvål-förpackning häromdagen & tänkte roa er och dela med mig av det.

"En modern, läcker tvål, designad och trendig. skapad inte bara för att uppfylla din huds behov utan också berika din själ. Den har en förtjusande, själständig doft som kommer skänka dig lycka, fräschör och glädje varje dag i ditt liv.p-H balanserad."

Modern? Ja, kanske lite.
Läcker? Njae.
Designad & trendig? Inte mer än någon annan tvålflaska.
Uppfyller mina huds behov? Ja, mitt sminks i alla fall.
Berikar min själ? Inte vad jag har märkt.
Förtjusande & självständig doft? Möjligt.
Skänka mig lycka? Nej.
Färschör? Jadå.
Glädje varje dag? Hm. Tveksamt.

Min slutsats om denna beskrivning på tvålen gör mig skeptisk. Jag har aldrig sett en sådan patetisk förklaring på en två förut & det var nog första och sista gången. Shit.

Jag hoppas ni fick er ett roligt skratt, för det fick jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0