hepphepp.

Jag kan känna mig så jävla jobbig ibland mot en del utvalda människor och jag kan inte komma på varför. Men är ju för att jag tycker om dom så mycket & vill att dom ska tycka om mig precis lika mycket. Men det kanske inte är möjligt, jag vet inte.
Ikväll har jag spenderat min kväll med Cindy & Maria. Skulle aldrig falla mig in att CRISTOFFER skull åka ut. Okej, jag tittar inte så mycket på Idol, men en sak jag har förstått är att han inte borde åka ut för han är båda snygg & bra. fan. Men ingenting man kan göra någonting åt, som det mesta här i världen.
     Jag ska jobba imorrn & det ska bli så jävla tråkigt. Ärligt, jag orkar inte. PLUS att jag inte har något fritidskort så jag måste gå till jobbet, vilket kan tänkas vara rätt skönt och det brukar vara skönt. Så, nej jag ska inte klaga på det.
Vet egentligen inte varför jag tog min an att skriva blogg, för jag har ingenting att skriva. Men nu gjorde jag det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0