Fredag, Lördag & Söndag.

Jag är ganska dålig på att skriva blogg. Jag gör det nästan aldrig som ni märker & jag vet inte varför.

Det är så jävla mycket nu.

I Fredags så jobbad jag på Stars i Kinna & det var helt okej faktiskt. Inte allt för roligt och bara sitta en hel kväll, men ändå. Det var faktiskt ganska roande, speciellt när det kom folk dit som man kände. Det var också kul och se hur människor skämde ut sig med tanke på alla frågor om vad jag hette, om jag var singel, att det var en "snygg garderobsbrud" mm. Jag skulle hämta några glas på baren när en kille satt där och sa.
- Får jag fråga dej en sak?, sa han.
-Ja det får du väl, sa jag lite fundersamt.
-Är du singel?
- Ja (brast ut i skratt), det är jag. Vaddå?
Sen slutade det med att han satt & garvade för jag vet inte vad. Men det var kul i alla fall. Och sen gick jag.

Jag jobbade också på Skrädderiet igår på dagen & det var nog den roligaste jobbardagen där på länge. Jag burkar bli lite irrterad på folk ibland när dom blir sura mm. Men igår så blev jag faktiskt inte sur en enda gång, förutom när jag tappade ur all skummad mjölk på bänken som hade tagit så lång tid att skumma. Men sen var allt NICE. Fan vad jag hatar det ordet. Sluta uttala det männiksor.

Så igår skulle jag ju jobba på stars också var det tänkt, men det blev inte så. Det bästa med allt var att precis när jag steg ut ur duschen för att göra iordning mig på kvällen, så ringde min syster & sa att jag inte behövde jobba. Så istället för att ta på sig en obekväm kjol, så tog jag på mig mys & myste hela kvällen istället. Det var härligt. Tack vänner.

Idag har jag gjort mer än å sitta här egentligen. Men nu snart ska jag få tummen ur röver & börja göra mina sysslor. Projektarbete, ism-prov, "Kriser/Krishantering i samband med sorg" & mer tror jag. Men en sak som jag slipper plugga på är KÖRKORTSTEORI. Så jävla gött att det är borta ur mitt liv, förhoppningsvis för alltid.

När man varken äter eller sover som man ska i en veckas tid så går man ner i vikt & det har jag märkt. Jag vet att jag kommer gå upp så snart som jag börjar leva ett normal liv igen, men det är inte helt fel att njuta av de timmarna som man väger i nuläget 55.6. Man kan ju låtsas att jag jag närmare har gått ner tio kilo sen när jag var som "störst" & det känns bra, även om jag vet att det egentligen inte är så.

Jag har kommit på en sak. Varje morgon när jag vaknar så har jag alltid ont på ett ställe och det är inte samma ställe hela tiden heller. Först var det armarna, sen vaden & idag när jag vaknade så hade jag ont i mitten av låret. Vad gör jag när jag sover?


Kommentarer
Postat av: Bananen

Du är go & jag tycker om dig. Jag tror till och med att jag kan uttala de tre orde. I löööv you. :) .... ska försöka lura ut varför du har ont. kanske för att du möjligen går i sömnen ? eller så får du påhälsning av en misshandlare under nätterna. eller ett spöke kanske ? buhh. ses imorgon gooodie.

2007-11-29 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0