Inget vettigt.

Det där problemet jag hade med min glödlampa som jag skrev i ett tidigare inlägg har fixat sej. haha. skööönt.

Jag övningskörde för andra gången med min pappa i fredags kväll. Det är kul att köra bil, men det är så hiiiimla mycket att tänka på. Om man jag tittar på vägen, glömmer jag att blinka och tvärtom. Pappa skäller nästan på mej, och det är nog banne mej den enda gången han gör det, när vi sitter i bilen och att det går för fort eller vad som helst. Det känns bra, för då lyssnar man. Det är läskigt att köra på vägen, för då kan man få möte och det är läskigt tycker jag. Men körkort, det ska jag innan jag tar min efterlängtade student!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Jag vill fika eller något sånt i den stilen, hitta på något. Men jag vet vem jag ska fråga..vi får väl se.

Jag har lektion nu, men jag har ingen inspiration överhuvudtaget. Jag har skrivir två blogg inlägg på en timma och det har jag nog knappt aldrg gjort förr. Nu sitter jag bara här för att vänta på att lektionen ska sluta och att man får gå och äta nån jävla gång. Nu tror jag att ni tänker "fan, har hon inget vettigt att skriva?" jo jag har det ibland, men ibland inte och inte just nu.

äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0