en händelserik helg.

A beautiful lie.




Jag har hittat nya idoler 30 seconds, speciellt en låt. Den är riktigt bra, lyssnar på den nu för övrigt.
Jag tittade på uppsättningen av  "Oliver Twist" idag. Det var skitbra. ! Speciellt Majja, Nicole & Peter. Mycket intressant att se sina vänner spela teater. Teater är en sån sak som jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna hålla på med. Om man hade kunnat så hade det vart skitkul. Men jag är kass på att ¨"skådespela", inte för att jag har provat så där många kanske, möjligen en, men att lossas vara nån annan? nej, men det är riktigt kul att se andra spela! : ) sånna som är duktiga på det liksom.

Jag blev så jääävla förbannad på daniel i morse. och anledningen till det var att jag hade sen klockan sju imorse tvättat hans kläder och sen så har en sån där illaluktande påse där han lägger sina smutskläder i. När jag såg att han började lägga i sina RENA kläder i den SMUTSIGA påse blev jag galen. För jag hade ändå slitit hela morgonen med att tvätta, som jag tycker är ganska mysigt, att tvätta nån annans kläder och speciellt daniels. (jag vet att jag är annorlunda). Men i alla fall, allting slutade med att han slängde ner alla rena kläder på golvet ifrån påsen och frågade argt  " ÄR DU NÖJD NU?! ". sen i stort sett var vi sams igen, men jag var lite småirriterad fortfarande. Ibland kan jag inte förstå mej själv, så löjlig jag är egentligen. Varför ska jag bli arg för en sån sak? Antingen är det för att det är söndag och att jag alltid känner så mycket press då för att oftast daniel åker ifrån mej, eller att jag åker ifrån honom. Eller så är det för att jag helt enkelt är så jävla löjlig när det gäller vissa saker. Jag tycker synd om daniel för att han får stå ut med mig och mina små attacker och mina små-sura stunder. Förstår inte hur han kan älska mig ändå, så mycket som han gör.

Nu vill jag fortsätta skriva, för jag sitter och tittar på min vackra pojkvän och lyssnar på 30 seconds, men jag vet inte om jag orkar och jag känner mej ganksa tanklös.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du orkar med mig också.. Eftersom jag gör dig arg hela tiden. :)

2007-03-12 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0