Brist på annat.

Peace & love eller hultsfred? ELLER KANSKE BÅDA.  Jag villJag villJag vill.

Jag får en sommarkänsla idag & jag längtar till havet, till solen till solbrända & trevliga männiksor;  JAG LÄNGTAR TILL ROM RESAN DEN 29 MAJ. wohoooooooooooo!!!! med min mamma, styvpappa & mina små godingar.
Jag vill köpa nya vår & sommar kläder. Jag vill övningsköra. Jag vill vara med daniel heeeeeela tiden. ♥

(min textkommuniketionslärare sa precis att man får skriva på sin blogg på lektionen, för det är också text. kul. då kan jag ju sitta här och skriva hela lektionerna. eller en liten del av dom i  alla fall. )

På torsdag ska jag vara med karro, det ska bli kul.
På fredag kommer min mamma hem, det ska kul.
På lördag kanske daniel kommer, det ska bli kul.
Mycket roliga saker händer denna veckan.

/mamil.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0