She needs to hear she´s beautiful.

Musik gör mig känslig. Känslosam med många olika reaktioner. Jag kan bli glad, ledsen, nedstämd, lycklig etc. av olika slags musik. Och det är det bra med musik, det kan hjälpa en i många olika versioner.
Ikväll ska jag mysa med pepparkakor, vörtbröd & skumjultomtar. Det ska bli gott, gott med sällskap & mat. Jag älskar julmat & allt inom det och lätt att jag kommer gå upp i vikt under denna månaden. Men det gör inget, för det är det värt.

Det var väl det jag ville skriva i nuläget.


Kommentarer
Postat av: ida

tjenare malino, så du är också litterärt aktiv såhär på fritiden, det hade lille peter gillat:) trevligttrevligt, här kan ju jag hänga när jag har inget att göra.yeah. vi ses på torsdag typ

2007-12-10 @ 19:35:27
URL: http://naturtjejenmedturban.blogg.se
Postat av: ida

det går braa. vi kan vara ömsesidiga snokare. på måndag ses vi, det stämmer så väl

2007-12-10 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0