Dessa perioder.

...av lycka & depression. Tonåring som man är, vare sig man vill eller inte, ÄR man inte lycklig eller man ÄR inte deprimerad, eftersom att det svajar hela tiden. Och jag talar väl utrifrån mig själv.
Nu har jag "depression-period" där det har blivit för mycket, just denna veckan. Farväl-telefonsamtal, prov som gick åt helvete, rykten om erbjudanden, betalning av körkort, nervositet så jag knappt kan stå på benen & lite därtill. Men det konstiga är att det har hänt en hel del kul också. Min klass har jag aldrig haft det så kul med som nu, roller till det sceniska projektet är utgivna, arbetsmiljö & säkerhet arbetet uppskjutet mm. Så varför denna nedgång? -Jag vet inte.

Jag har hittat en ny favoritlåt. Like you said - Tiger Lou.  Woonderful.

En sak som gör mig irriterad är att jag inte förstår på mig själv ibland. Som ni flesta vet, och som många andra också får, är att jag får för mig saker ofta. Inte bara ofta utan alltid, när jag tänker efter. Jag inbillar mig också saker, som gör min livssituation svårare att nå upp till. Varför känner jag mig så förbannat (...) ? Om det är så, blir jag lite putt. Men livet går väl vidare, någongång.

Det är ditt val & du får göra vad du vill med det. Men skyll inte på mig sedan när jag inte finns kvar, för valet är fortfarande ditt. Jag stöttar dig allt jag kan, men jag tror inte att jag är tillräcklig för dig. - Ja, just du. Ta åt dig, älskade.

Jag har precis lagat Jakobs frestelse. Det kommer bli gott & jag ska inte äta ensam. Det ska bli mysigt att äta med Gull-Emelie. ♥

Oh, it feels just like you said it would.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0