farväl sommarlov.

mitt sista sommarlov, poff borta. helvete. det känns jobbigt och frustrerande. fuck.

10 veckor kvar, tills du åker till helvetet. till alla människor som skriker om hjälp och alla talibaner som vill dödadödadöda. helvetesjävlaskit. jag vet inte hur jag ska bära mig åt, hur gör man? jag har knappt vågat tänka efter på hur jag ska göra för att inte gräva ner mej och oroa mig till döds när du är 20000 mil ifrån mig. hur jag ska kunna leva med att det kan hända vad som helst, utan att jag vet om detsen å andra sidan, så är det inte hela livet han är borta och det är ju en fördel, om man ska tänka så. men jag tänker inte riktigt så, inte ofta. ska alltid vara värst. men när du kommer hem, då ska leva lyckliga och ha framtiden framför oss. det känns bra.


JAG SKA BÖRJA TRÄNA OCH BLI SNYGG SOM FAN.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det ordnar sig Malin. Det gör det alltid. & när han är borta så har du oss att gråta ut hos/ha askul med.
puss på dig, massor.
Ps. JAG SKA OCKSÅ TRÄNA & BLI SNYGG SOM FAN. Ds.

2007-08-22 @ 10:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0