Stress&kärleksbekymmer.

stressstressstress. hela tiden, jämt. Varför ska allt gå så fort jämt? Varför ska man göra 5 saker samtidigt, för att kunna hinna med allt man har att göra. Jag har lugnat ner mej, men stressen finns fortfarande kvar.

Helgen har vart lugn & skön. lite jobbigt i fredags, som endel av er kanske redan vet, men annars helt okej. Jag fick ett besked som fick mej att tänka om & jag har sagt vad jag tycker på den punkten. Kanske inte räcker, men det får vi stå oss i.

jag har faktiskt inte tid att skriva mer nu.

(stress).

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag hoppas att vi kan prata mer om den punkten eller vad tycker du? Ville säga det till dig öga mot öga. Jag saknar dig jättemycket älskling.. Kyss

2007-04-23 @ 19:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0