jag läääängtar ihjäääl mig efter dig.

JAG VILL JU PRATA MED DEJ, KOM HEEEM.

idag har det vart en ganksa slapp dag. kom till skolan och skrev en krönika. åkte hem till anna (den duktiga tjejen som har fått körkort precis. hon är så duktig & jag är stolt: ) åt en jättegod pastasallad och lyssnade på deras fina sånger. sedan åkte jag hem och pluggade lite, cindy kom, vi gick och åt pizza och sen pluggade jag och hon sat vid datorn. sen gick jag emot mej själv och bakade en kladdkaka som blev jättegod. :) hihi. sen har jag pluggat lite till och nu har jag fått nog av det trettioåriga kriger och den westfaliska freden.

daniel?! fuck. jag längtar ihjääl mig efter dig. se till och kom nu, sov snabbt som fan, och ta bilen ner till miiiiiiig!!! åh. lite kärlek till dej.

jag har ätit mamma-lagad mat i helgen. ni förstår inte hur underbart det är & hur mycket jag uppskattar det. åååh. så mumsigt.

tack för mej, nu ska jag vänta lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0