Frölichmat&fettet har lagt sig på hullet. (?)

Påsken är i stort sett över om exakt 1 timma och 13 minuter. Det har varit mycket mat, godis, vänner, familj, alkohol, cigaretter & kärlek. Jag hann träffa daniel på långfredagen faktiskt, då var det kärlek. Sen har ju vart lite kärlek över telefon & sms också. SOM NI FOLK SÄÄKERT VILLE VETA.

Denna veckan ska jag försöka gå till & från jobbet varje dag. Efter all påskmat & lite lär ju den motionen behövas. Sommaren kommer ju snart, då måste man vara i form. jag fyller ju snart (?) 18 också och det ska bli väldigt kul. Kanske inte är så kul som man tror, för hur kan jag veta, men för mej kanske det är kul, det vet man ju inte än. (jag är dålig på meningsbyggnad.)

jag har i stort sett förstört mitt lov medvetet för jag har lovat min chef att jobba varje dag denna veckan, inklusive lördag. jag får skylla mej själv, men jag hoppas i alla fall att det kommer nån kompis till mej och kommer å fikar hos mej. eller kanske inte.

jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. fortsätta prata med lina kankse. JA!

Godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0